dinsdag 15 januari 2008

3 Months, gemaakt door Mireille (Designlid)

Werkbeschrijving (gemaakt door Mireille):
Basis is een vel Bazzill Walnut cardstock. Deze lichtbruine kleur combineert mooi met het zalmachtige roze van het Sassafras papier. Hierop heb ik allereerst een groot stuk van het vel Royal Bliss - Imperial geplakt, met schuin daaroverheen een stuk van het vel Royal Bliss - Grandiose. De foto's die ik heb uitgekozen heb ik niet in één formaat gesneden, maar ik heb ze wel zodanig gegroepeerd dat ze samen met de journaling een mooi "blok" vormen. De journaling heb ik geschreven op een stukje papier uit de Noteworthy lijn van Making Memories: Ava Artisan Pink. Dit kleurt nl. erg mooi bij het Sassafras papier. De randen van dit stukje papier heb ik met roze distressinkt bewerkt. Vervolgens heb ik uit het vel Grandiose nog een strook papier gesneden dat ik schuin onderaan de pagina heb geplakt. Hierop heb ik een bloem geplakt, net als op twee andere plaatsen op de pagina. De titel heb ik gemaakt met alfabetstickers van Basic Grey, en ten slotte heb ik nog een stukje kant bevestigd aan de linkerkant.

Geen opmerkingen: