dinsdag 15 januari 2008

Angry Princess, gemaakt door Mireille (Designlid)


Hier volgt de werkbeschrijving van Mireille:
Tja, doodshoofdjespapier gebruiken bij mijn o zo meisjesachtige dochter, dat vond ik erg moeilijk. Gelukkig had ik één foto waarvan ik wist dat die wél bij het papier zou passen. Je zou haast bang van haar worden als je ernaar kijkt, maar gelukkig is het niet echt ;-) Sanne poseert graag voor de camera en ze kan op commando de meeste gezichtsuitdrukkingen laten zien. Toen deze foto werd genomen, had ik aan haar gevraagd of ze boos kon kijken... En dat lukte dus heel goed!
Basis is een vel zwart Bazzill cardstock (Dark Black). Uit het vel Jane de Belleville heb ik een stuk gesneden waarvan ik het linkerbovenhoekje heb omgevouwen, zodat de print van de achterzijde zichtbaar wordt. Uit het vel Elizabeth Swan heb ik een strook gesneden en daarvan de stippeltjeszijde gebruikt. Deze heb ik rechts onder het vel Jane de Belleville geplakt. Een klein stukje uit het vel Alvida, en dan de streepjeszijde, heb ik vervolgens weer op deze strook geplakt. Een met zwarte inkt bewerkte witte bloem heb ik hierop bevestigd, met een klein stukje kant onder een grijze knoop als hart van de bloem. Van het vel Alvida heb ik een stukje met "doodles" geknipt en dat rechts bovenaan de pagina geplakt. Uit het vel Elizabeth Swan heb ik nog een stuk gesneden en daarvan de doodshoofdjeszijde gebruikt onder de foto. De bovenkant heb ik gescheurd. Ik heb de strook alleen aan de zijkanten vastgeplakt zodat er nog een journalingkaartje tussen past. Dit kaartje is een stukje wit cardstock waarvan ik de randjes met zwarte inkt heb bewerkt. Uit het vel Jane de Belleville heb ik vier roosjes geknipt en deze aan de linkerkant van het papier geplakt, met telkens twee witte brads tussen de roosjes. De titel heb ik gesneden met de Silhouette.

Geen opmerkingen: