maandag 21 januari 2008

B engeltje, gemaakt door Marianne


Vroeger verstopte ons boefje altijd onze sleutels van de kasten, maar we zagen het hem nooit doen...totdat we hem betrapten.

Werkwijze:
Ik heb eerst de buitenrand van de swirls van het basicgreyvel weggeknipt. Het wit met groen motief is dus gewoon tussen de swirls gebleven.Onder de uitgeknipte swirls heb ik grijzig basicgreypapier bevestigd. Tussen de swirls heb ik de foto geschoven. Op Luc's rugje heb ik de kleinste maat engelvleugeltjes geplakt, met ribbons adhesive. Er is niets van te zien. Rondom en over de uiteindes van de swirls en het grijze papier heb ik koperkleurige inkt geveegd.
De letter B heb heb ik uitgesneden met de cricut, de andere letters met een coluzzlemal. Alle letters heb ik met wit beinkt en daarna met de sakurapen bewerkt met streepjes en stipjes. Als laatste heb ik de primaflowers bevestigd

Geen opmerkingen: