maandag 21 januari 2008

Baby Lynn, gemaakt door Marianne


Deze foto lag al zo lang klaar om te scrappen. Hier is lynn 8 maanden jong. Ik wilde geen echte babykleurtjes gebruiken omdat ze een rood setje aan heeft. Ik heb het gestreepte 7gypsies papier aan een kant gescheurd en aan de andere kanten ingeknipt. Deze heb ik op het cherry arte papier bevestigd. Daarna heb ik de vilten border uitgeknipt en opgeplakt. De losse vlinders komen ook uit deze border en heb ik beinkt. Op de border en het streepdessin zijn knoopjes geplakt. Rechtsboven in de hoek heb ik een bloem bevestigd. De chipboardbloem heb ik als volgt gemaakt. Eerst heb ik versamark inkt gestempeld, daarna rood embossingpoeder erop gestrooid, het teveel afgeklopt en daarna verhit met de heatgun. Toen heb ik met versamark en een clearstempel afdrukken op het rode embossingpoeder gemaakt. Dit heb ik bestrooid met roze poeder en weer verhit.
Links vind je figuren die ik uit een ander cherry arte vel heb geknipt. Linksonder is een chipboard bevestigd die ik ook met embossingpoeder heb bewerkt. Ik heb express niet overal evenveel poeder gestrooid zodat na verhitten het chipboard er aan de uiteinden nog doorschijnt.

Geen opmerkingen: