dinsdag 15 januari 2008

Back to School, gemaakt door Mireille (Designlid)


Hier is weer zo'n prachtige lay-out van Mireille.
Dit is haar werkbeschrijving:
Basis is Bazzill cardstock Marashino. Een stuk van het dessinvel Owl Pals - Infatuation heb ik op verschillende plaatsen ingescheurd en een beetje omgevouwen zodat de achterzijde van het papier zichtbaar wordt. Een stuk uit het dessinvel Owl Pals - Enchanted Forest heb ik hier schuin overheen geplakt. Uit het vel Owl Pals - Honeybunch heb ik een border geknipt die ik hier weer overheen heb geplaatst. Als laatste heb ik een strook uit het vel Owl Pals - Adore opgeplakt. Aan de achterzijde van dit vel staan heel veel schattige uiltjes en daar heb ik er twee van uitgeknipt, incl. de kreet "Hoo!" ("Back to Schoo-hoo-l ;-) De journaling heb ik met bruine fineliner geschreven op een stukje wit cardstock waarvan ik de randen heb beïnkt met donkerbruine chalk. De titel is gemaakt van witte chipboard letters en verder heb ik nog wat knoopjes in dezelfde kleuren opgeplakt. Een oranje bloem met bruin/wit gestippelde brad en wat donkerbruine chalk langs de randen van het cardstock maken de LO verder af.
Andere gebruikte materialen zijn:
- bruine fineliner
- wit cardstock
- donkerbruine chalk of colorbox inkt
- chipboard letters
* knoopjes
- bloem
- brad

Geen opmerkingen: