dinsdag 15 januari 2008

Bath Time, gemaakt door Mireille (Designlid)


Basis is de effen groene kant van het vel Hillary - Floral text van Noteworthy.Daarop heb ik allereerst een stuk van het vel Sassafras Owl Pals - Enchanted forest geplakt en daaroverheen een stuk van het vel Noteworthy - Ava - stripe. Vervolgens heb ik de foto's opgeplakt en aan de rechterkant een stuk bruin organza lint geknoopt met een grote strik. Links bovenaan de pagina heb ik verschillende bloemen bevestigd (de crèmekleurige bloemen heb ik eerst een beetje bewerkt met donkerbruine chalk) met daartussen wat chipboard tekstjes. Links onderaan de pagina heb ik een swirl gestempeld en ook daar heb ik wat bloemen opgeplakt. De titel heb ik gestanst met de Quickutz tang, met wit cardstock dat ik heb beïnkt met vintage distressinkt. De lege plekken op de pagina heb ik ten slotte nog een beetje bewerkt met donkerbruine chalk om een wat "levendiger" pagina te krijgen.

Geen opmerkingen: