dinsdag 15 januari 2008

Birthday, gemaakt door Mireille (Designlid)


Wat een prachtige foto van Mireille's dochter. En natuurlijk is ook de lay-out weer super!

Hier volgt de werkbeschrijving (geschreven door Mireille):
Als basis heb ik een vel zwart cardstock genomen. Van het dessinvel California - Pink Flamingo heb ik de binnenkant weggeknipt,inclusief de doodles en bloemen. Onder een groot deel van de uitgeknipte cirkel heb ik groen cardstock geplakt. Het dessinvel heb ik hier dus overheen geplaatst. Bij de overgang van het zwarte naar het groene papier heb ik een stukje felblauw rick-rak lint geplakt. Deze kleur komt weer terug in de slingers op Sanne's verjaardagsmuts. Uit het dessinvel Just add color - Pink heb ik de bloemen en swirls geknipt. Deze heb ik aan de rechterkant geplakt. Ook uit het dessinvel California - Poppy heb ik twee bloemen geknipt. Eén daarvan heb ik links onder geplakt, de andere bij de uitgeknipte bloemen van het andere dessinvel. De titel heb ik uitgesneden met de Silhouette. Alleen de "B" is van chipboard en deze heb ik beplakt met dessinpapier. Op een stukje wit cardstock heb ik de journaling geschreven.

Geen opmerkingen: