vrijdag 11 januari 2008

Carefree, Ingezonden door Mireille (Designlid)




Mireille heeft gebruik gemaakt van 'Urban Lily' papier. Ze heeft een werkbeschrijving doorgemaild:
"De basis is zwart Bazzill cardstock. Uit het vel Urban Lily papier heb ik een flink aantal bloemen geknipt. De swirls heb ik uit de losse pols getekend op gelinieerd papier en vervolgens ingekleurd met viltstift (van de kinderen, haha). Ik heb dit bewust niet al te netjes gedaan met het oog op het "freestyle" effect. Met een witte souffle pen heb ik wat rondjes getekend rond de swirls. De titel is eveneens geknipt uit het designpapier en met zwarte fineliner heb ik op een velletje gelinieerd papier de journaling geschreven en daaronder weer een stukje lichtroze cardstock geplakt. Vervolgens nog wat knoopjes toegevoegd (is inmiddels een tic van me!) en de randen dus een klein beetje bewerkt met lichtroze chalk." Hetzelfde effect krijg je als je de randen beinkt met colorbox inkt.

Geen opmerkingen: