dinsdag 15 januari 2008

Dreaming, Ingezonden door Mireille (Designlid)


Voor deze schitterende lay-out heeft Mireille gebruik gemaakt van het cosmo cricket - wanted papier.


Mireille heeft de werkbeschrijving geschreven:

Als basis heb ik de achterkant gebruikt van het dessinvel Buffalo Bill. Uit het dessinvel Sluefoot Sue heb ik het gedeelte met de grote bloem gesneden en vervolgens langs de bloem gescheurd voor een speelser effect. De randen heb ik beïnkt met donkerbruine chalk. Van de dessinvellen Kissin Kate en Slim Jim heb ik eveneens een stuk gebruikt. Vervolgens heb ik uit een oud Engelstalig boek, dat ik destijds niet leuk vond ;-) een pagina gescheurd en een deel daarvan gebruikt onder de foto. De foto zelf heb ik afgedrukt in sepia en de randen licht opgeschuurd voor een oud effect. Met crèmekleurige acrylverf heb ik een hoekstempel geplaatst (foamstempel van Making Memories). Omdat ik geen vellum adhesive runner in huis had, en ik het zonde vond om brads of nietjes te gebruiken, heb ik de transparante klok van Heidi Swapp gedeeltelijk onder het papier en de Bazill bloem (bestaande uit twee lagen) gelegd, zodat hij werd overlapt. Met een zwarte Identi-pen heb ik de wijzers getekend. De titel heb ik gemaakt met alfabet rub-ons van Making Memories en de sticker "Catchin' some Zzz" is afkomstig uit een stickerboekje van Cosmo Cricket. Deze heb ik eveneens licht opgeschuurd voor een oud effect en vastgezet met brads. De randen van de pagina heb ik vervolgens met mijn edge distresser flink verweerd gemaakt en als laatste heb ik met groen borduurgaren nog wat kruissteekjes her en der op de LO gemaakt.

Gebruikte materialen zijn:
* cosmo cricket - wanted serie
* heidi swapp - large clocks
* minibrads zilverkleur
* making memories foamstickers ornamenten
- zwarte pen,
- rub-ons
- stickerboekje
- acrylverf
- engelstalig boek

Geen opmerkingen: