woensdag 30 januari 2008

Even beperkt mailverkeer mogelijk

Alle goede dingen komen in drieen, zeggen ze wel eens...nou, alle niet zo goede dingen ook!
Sinds eind december heb ik problemen met het uploaden van de webwinkel...na heel veel uurtjes werk en online hulp van een hele lieve dame (van wie je de link onderaan de linkenpagina van de webwinkel kunt vinden) kan ik toch weer met een omweg uploaden en hebben jullie geen last hiervan gehad. Maar nu is de virusscanner licentie verlopen en moest er dus een nieuwe virusscanner gekocht worden...zo gezegd zo gedaan. Ik krijg hem dus niet geinstalleerd. Zelfs mijn neef, de IT-er krijgt het niet voor elkaar...we zullen een gemakkelijk op te lossen probleempje hebben LOL. Hij heeft zojuist de pc meegenomen om hem opnieuw te formateren en binnenkort (hopelijk gisteren haha) krijg ik weer een vers exemplaar, helemaal fris en fruitig, met een weer werkende virusscanner.

De webwinkel is gewoon open en jullie kunnen de bestellingen gewoon doormailen. Zodra ik mijn computer weer thuis heb, hopelijk nog voor het weekend, mail ik jullie z.s.m. terug.
Jeetje, dat zal afkicken worden morgen...verplicht scrappen haha.

Geen opmerkingen: