zondag 20 januari 2008

Geluk...., gemaakt door Marianne


Deze foto is gemaakt op het strand in zuid frankrijk, waar we dit voorjaar op vakantie waren. Ik vind deze foto zo mooi omdat de voeten van mijn kinderen echt hun karakter weergeven. Mijn dochter is heel lief en zacht, mijn zoontje is een ondeugend mannetje.

De volgende materialen heb ik gebruikt:
- dessinpapier
- ribbon
- nietjes
- heidi swapp clear alfabet icee
* primaflower
* large brad american craft
* 7gypsie label: this belong to
- rub-ons making memories
- gevonden schelp (gevonden op het strand)
* colorbox inkt copper

Ik heb het schelpenpapier en de clear letters met copperkleurige inkt beinkt. De letters zijn vastgeniet op het lint, wat daarna weer op het papier geniet is. De schelp is eerst op het lint bevestigd met foamtape en daarna op het papier geniet. De rub-ons zijn op de foto gewreven.
De label is eerst beinkt en daarna ingevuld. Hij schuift achter de foto. De bloem blijft op de foto rusten

Geen opmerkingen: