maandag 21 januari 2008

Gooi dan, gemaakt door Marianne


Deze foto's zijn gemaakt op vakantie in Oostenrijk. We waren bij een gletsjer en vonden nog een klein plekje met sneeuw. Luc had het hoogste woord en zat Henri uit te dagen...gooi dan, je kunt me toch niet raken. Hij had zoveel lol...totdat Henri raak gooide... :-))

Werkwijze:
De ondergrond is een vel bruin cardstock. Ik heb van het starry night - snug dessinvel een vierkant gesneden, de hoeken afgerond met een hoekpons en de randen beinkt met bruine colorbox inkt.
Daarna heb ik van het vel starry night - sparkling een rechthoek gesneden, ook de hoeken afgerond en de randen met blauwe colorbox inkt beinkt.
De bovenste foto heb ik gemat op cardstock - hillary. Daarna heb ik de foto's opgeplakt. Van het dessinvel Luminous heb ik reepjes gesneden, ook deze heb ik beinkt en opgeplakt. Daarna heb ik een clear frame van making memories verwerkt over de onderste foto's. Deze heb ik opgeplakt met de vellum roller. Het is eventjes proberen, maar dan kun je er vrijwel onzichtbaar clear sheets mee opplakken. Ook het bovenste clear sheet (de blauwe, met de tekst 'take chances') komt van deze set. Met foam thickers heb ik de tekst gemaakt. De journaling heb ik met een witte glaze pen geschreven. Het is op de foto niet te zien, maar het uitgeknipte sneeuwvlokje en sterren zijn bewerkt met paper glaze.

Geen opmerkingen: