dinsdag 15 januari 2008

Happy, gemaakt door Mireille (Designlid)



En hier is alweer een prachtige lay-out van Mireille, gemaakt met urban lily papier.
Werkbeschrijving (door Mireille gemaakt):
Basis voor deze LO is een vel zwart cardstock. Hierop heb ik een stuk uit het vel Happy Everything Beautiful geplakt. De blauw/groene bloem linksboven en drie van de oranje/roze bloemen heb ik eerst uit het papier geknipt. Vervolgens heb ik een stuk gelinieerd papier op een stuk felroze cardstock gemat en daarvan de hoeken afgerond. Dit heb ik over het dessinpapier heengeplakt, zodanig dat het aan de rechterkant nog wat uitsteekt. De foto heb ik aan de rechterkant geplakt en de uitgeknipte bloemen heb ik daarna met 3D-foam op het papier geplakt, op twee plaatsen zodanig dat het net lijkt alsof het zwarte papier hun "schaduw" is. Uit het vel Happy Everything Always heb ik een blaadje geknipt en dat eveneens met 3D-foam opgeplakt. Rechtsonder heb ik vijf brads geplaatst die qua kleur bij het papier passen. Uit het vel Happy Everything Always heb ik nog een boogje met "stippeltjes" geknipt en dat opgeplakt. Grote zwarte chipboard letters als titel maken deze LO verder af.
Gebruikte materialen zijn:
* Zwart cardstock
* urban lily happy everything beautiful
- gelinieerd papier
* bubblegum cardstock
- 3d foam
* urban lily happy everything always
* brads
- zwarte chipboardletters
- vilten vlinder

Geen opmerkingen: