donderdag 10 januari 2008

Ingezonden door Nathalie Brinkman

Nathalie heeft deze lay-out ingestuurd voor de zomerwedstrijd 2007.

Dit is haar werkbeschrijving:
Ik heb voornamelijk cardstocks gebruikt in het gemarmerd blauw(gedaan omdat het op de zee lijkt), Voor de foto lijstjes heb ik het zelfde blauw gebruikt maar dan afgemat met Cat's Eye inkt in licht blauw en licht bruinig papier. Over de kleine foto's heb ik draadjes gespannen met kleine kraaltjes in de zand en blauw kleuren. Op de twee vierkanten staat een zelf geschreven gedicht. Making Memories alpha pebbles voor Imogen's naam. Voor de grote foto heb ik het zelfde blauwe en licht bruinig papier. Hier heb ik een zeester op gemaakt van kurk. Het plaatje is van een knipvel. Blackpool staat op een stuk vellum geprint die ik geschuurd over de pagina heb gemaakt. Op beide pagina's heb ik zandpapier gebruikt van creamotion.
Dit is voor mij het ultime zomer gevoel, lekker weg naar de zee, schelpen zoeken en lekker struinen. Dit meisje is van een kennis van mij, ben bezig om een boekje voor hem te maken. Ik maak overigens altijd alles op A4 formaat. Ik vindt 30x30 te groot.

Geen opmerkingen: