dinsdag 8 januari 2008

Ingezonden door Ria Jacobs


Deze wedstrijdlay-out voor de zomerwedstrijd is ingezonden door Ria Jacobs.
Het ultieme zomergevoel is voor haar: "Voor mij is het absolute zomergevoel het genieten, het genieten van
en misschien wel juist met mijn jongens!
En als we dan een middag in het recreatie gebied zijn geniet de een van vriendjes maken, de ander
van gewoon het spelen en weer een ander van het flirten met het vrouwelijk schoon, en ik???
Ik geniet van hun genieten omdat dat voor mij is waar de zomer om draait."
Ria heeft gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- donkergroen cardstock
* papier van het company Block roam paper pad
* knoopjes
- scrappersfloss
* forever flowers van prima marketing
- foam stempels simply fabulous font
- verf van making memories
- quickutz alfabet blossom
* diverse groene brads voor de bevestiging van de bloemetjes

Geen opmerkingen: