vrijdag 11 januari 2008

Love, gemaakt door Marianne (MadeByMaly)

Deze lay-out is gemaakt met het o zo leuke chatterboxpapier. Ik heb eerst de foto bewerkt met limekleurige acrylverf. Terwijl dit droogt heb ik met behulp van een plakbandrolletje de halve cirkels op het chatterboxvel woodhouse-woods floral getekend. Ik heb ze op de achterkant van het vel getekend zodat de potloodlijntjes onzichtbaar blijven. De binnenste cirkels heb ik uitgeponst met een ronde hoekpons. Deze rondjes heb ik omgedraaid (chatterboxpapier is dubbelzijdig) en op zijn kop vastgeplakt. Daarna heb ik met een zwarte glaze pen de doodle lijntjes op het chatterbox papier getekend. De rode cirkel is een soort kraal die ik uit mijn kralenbakje heb gevist. Op een vel Daisy D's - cinnabar heb ik een pijl getekend en ik heb deze ook weer omlijnd met doodles. De bruine foam-thickers heb ik ook op dit rode papier geplakt en daarna met een randje uitgeknipt. Als laatste heb ik een grote rub-ons 'gerubt'.

Geen opmerkingen: