vrijdag 11 januari 2008

My Mom @ 21, gemaakt door Marianne (MadeByMaly)

Deze foto's zijn foto's van mijn moeder toen ze 21 was. Ik heb het altijd zo'n mooie foto's gevonden. Ik heb ze opnieuw ingescand en af laten drukken zodat ik ze kon verwerken in een lay-out. De orginelen zitten in een foto-album.
Werkwijze: De ondergrond is een vel 'my minds eye-falling in love'. Daarna heb van een vel 'my minds eye-cupid's damask' 4,5 cm. aan alle zijden afgesneden. Dit vierkan heb ik gemat op cardstock 'reed'. 3 foto's heb ik gemat op een vel 'my minds eye-adorable dots'. Ik heb ervoor gezorgd dat de dots ongeveer gelijk aan alle zijden van de foto te zien zijn. De vierde foto heb ik gemat op cardstock 'reed'. Daarna heb ik de randen van het ondergrondvel, de randen van het gematte vierkant en de randen van de foto's eerst met lichtblauw beinkt en daarna met zwart. Het blauw schijnt er dan nog subtiel doorheen. Uit een vel 'bigger chipboard' heb ik 2 bloemen gehaald. De bloemen heb ik beinkt met versamark en daarna bestrooid met 'seafoam embossingpoeder'. De hartjes van de bloem heb ik bestrooid met lime embossingpoeder. Daarna heb ik de witte bloemen en de hartjes beinkt met zwart en de witte bloemen heb ik ook nog licht met blauwe inkt bewerkt. Daarna heb ik alles opgeplakt. De titel is gemaakt van 2 verschillende soorten thickers. De blauwe thickers heb ik nog licht bewerkt met zwarte inkt. De journaling is met een zwarte fijnliner geschreven.
Gebruikte materialen die niet in de werkbeschrijving beschreven zijn:
* heattool
* thickers foam giggles blue
* thickers vilt legwarmers black

Geen opmerkingen: