maandag 21 januari 2008

Onweerstaanbaar, gemaakt door Marianne


Ook deze foto is tijdens de meivakantie gemaakt. Ik moest natuurlijk mijn nieuwe cricut weer even uitproberen. Daar heb ik de titel en de oranje tags mee gemaakt. De tag met 100% is eerst uitgesneden, beinkt en op het groene papier geplakt. Daarna heb ik de letters 'knuffelbeer' uitgesneden, beinkt en in de tag geplakt. Uit het papier broadway street (de achterkant van het groene dessin) heb ik een pijl uitgeknipt en op de tag geplakt. De oranje letters en rand van de tag 'limited edition' komt zo uit de cricut. Ook deze heb ik beinkt, op het groene vel geplakt en een pijl erbij verwerkt.
De titel heb ik 2 maal uitgesneden met de cricut, met de knop 'large' en 'large shadow'. Daarna heb ik alles beinkt, de achtergrondletters in oranje en zwart, de voorgrondletters in zwart en op elkaar geplakt.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
* dessinpapier scenic route broadway street
* dessinpapier scenic route paradise lane
* dessinpapier scenic route metropolis carter drive
* cricut
* cartridge cricut printing press
* colorbox inkt zwart en oranje

Geen opmerkingen: