dinsdag 15 januari 2008

Pesten, gemaakt door Mireille (Designlid)


Werkbeschrijving (gemaakt door Mireille):


Basis voor deze LO is een vel wit cardstock. Ik heb vervolgens een groot stuk rood cardstock op het witte vel geplakt en daaronder nog een stuk zwart/wit stippeltjespapier. Op de scheidslijn tussen het witte en rode papier heb ik met zwart garen geborduurd. Om het geheel wat minder strak te maken, heb ik her en der met zwarte inkt vegen aangebracht op het papier. Daarna heb ik uit het vel Just Add Color - XOX de swirl met het hart geknipt met een pincetschaartje. Het kost even wat tijd, maar het is goed te doen ;-) Deze heb ik vervolgens aan de linkerkant geplakt. Een rode en zwarte bloem en de twee kleine hartjes uit het vel dessinpapier maken het net iets drukker. Op het rode vel heb ik de foto's schuin geplakt, met onder de onderste foto een speelkaart. De journalling heb ik met een zwarte fineliner geschreven op wit cardstock dat ik ook een beetje heb beïnkt met zwarte inkt. Daarnaast nog wat knoopjes en aan de rechterkant de titel met letterstickers. Onderaan de pagina heb ik als laatste nog een lintje geplakt met daarop een rode knoop.

Geen opmerkingen: