vrijdag 11 januari 2008

Poseren in de vlindertuin, Marianne (MadeByMaly)

De basis voor deze lay-out is een vel wit cardstock. Daarop heb ik links een strook chatterboxpapier - dress heart bevestigd. Daarna heb ik op een strook cardstock-bluegrass
een gegolfde rand getekend. Deze heb ik uitgeknipt. Met de perforator heb ik de gaatjes gemaakt en met een zwarte glaze pen heb ik alles omlijnd. Deze heb ik opgeplakt en daarna heb ik uit een vel chatterbox-folksy big diverse bloemen, inclusief steeltjes en blaadjes geknipt. De foto heb ik gemat op rood cardstock en daarna opgeplakt. De uitgeknipte bloemen heb ik over de pagina verdeeld en opgeplakt. Ik had eigenlijk de titel op het witte cardstock geschreven, maar dat was niet zo goed gelukt. Ik wilde de lay-out toch niet weggooien, ik had er al zo veel werk in zitten. Ik heb de achterkant van een chatterboxvel gebruikt (ik weet niet meer welke van de 2) en daar chipboard thickers op geplakt. Deze heb ik zo uitgeknipt dat aan één zijde het papier bij de éérste letter stopt (zie het woord 'poseren') of bij de laatste letter stopt (zie '2007').
Voor het woord 'vlindertuin' heb ik de letters 'indertuin' op het roze papier geplakt en zo uitgeknipt dat de 'i' aan de rand van het papier valt. Daarna heb ik alle randen gedoodled en opgeplakt. De letters 'v' en 'l' heb ik daarna opgeplakt. De woorden 'in de' en 'frankrijk, mei' heb ik geschreven op het cardstock en daarna omkaderd.

1 opmerking:

Vintageandjournals zei

Hoi,wat een prachtige LO,ik vind de kleuren geweldig.Ik wens je veel succes met de nieuwe blog,hij ziet er fantastisch uit.
groetjes en een fantastisch(scrap)jaar gewenst.Fia