zaterdag 26 januari 2008

So Proud, gemaakt door Marianne

Als je op de afbeelding klikt zie je een grotere afbeelding. Dit geldt voor alle afbeeldingen in deze blog.

Deze foto is gemaakt op de kermis. Henri ging de eerste paar keer nog met Luc mee in het lunapark...het is immers niet niks met rolbanden, draaiende cirkels waar je onder kunt belanden enz enz. (mama's zien overal gevaar). Maar na een paar keer bleek dat Luc het zo goed kon dat hij het alleen mocht proberen...hij trots en wij trots (en moeders had de bibbers...zou het wel goed gaan? Ja dus).

Werkwijze:
De ondergrond is donkerbruin cardstock. Daarop heb ik een kleiner gesneden Sassafras Lass dessinvel-owl pals-flirtation geplakt, dat ik eerst heb bewerkt met oranje (marigold) en zwarte colorboxinkt. Op een stuk bubbeltjesplastic heb ik, met een sponsje, gele acrylverf gesmeerd en dit op 2 plekken op het papier afgedrukt (wel even tussendoor opnieuw insmeren). Uit het pakket 'Bigger chipboard-wildflowers' van Fancypants heb ik een bloemvorm gehaald. Deze heb ik overgetrokken op het Sassafras Lass designvel-royal bliss-imperial. Met een cirkelpons heb ik cirkels uit de 'bloemblaadjes' gestanst. Het ronde 'hart' van de bloem heb ik omgedraaid en met bruine colorboxinkt een licht kleurtje gegeven. Op oranjekleurige Cardstock heb ik de foto gemat. De cardstock heb ik met colorbox inkt (bruin en zwart). Ook de bloemranden en cirkelranden heb ik met deze bruine inkt licht beinkt. Daarna heb ik de foto, inc. mat opgeplakt en daaroverheen heb ik de bloem-embellishment opgeplakt. Met een zwarte fijnschrijver heb ik op de bloem zigzagsteekjes aangebracht en op de mat 'stiksteekjes'. De titel heb ik met de silhouette uitgesneden en beinkt met rood, zwart en lichtblauw. Daarna heb ik alle letters bewerkt met paperglaze zodat ze dikker en glanzend worden. De journaling heb ik op een restje 'royal bliss-imperial' papier geschreven. Ik had hem iets te klein geknipt (of ik heb te veel te vertellen, dat kan ook LOL) en heb er nog een klein strookje onder geplakt. Natuurlijk heb ik ook hiervan alle randjes beinkt.


Geen opmerkingen: