zaterdag 26 januari 2008

Splashing the day away, gemaakt door Marianne

Lynn had vroeger zo'n hekel aan zwemles...ze moest telkens haar grenzen verleggen en dingen doen die ze best eng vond (door het gat zwemmen). Maar nu....ze is het water gewoon niet meer uit te krijgen LOL.

Werkwijze:
Ondergrond is een vel witte cardstock. Met papier en transparant vel uit de creative Imaginations-vibe serie heb ik een aantal stroken gesneden. De strook aan de linkerkant is een transparant. Ook heb ik uit een ander vel papier uit dezelfde serie een paar cirkels uitgeknipt en deze beinkt met oranje (marigold) inkt. Met een kleinere cirkelpons heb ik uit het oranje dessinpapier twee cirkels geponst en deze hierin bevestigd.
Ik heb bubbelplastic met een spons en aquakleurige acrylverf ingesmeerd en deze afgedrukt op het witte cardstock. één baan horizontaal en eentje vertikaal, zodat de afdruk nog onder de foto uit komt (eerst even uitmeten). Daarna heb ik alle banen achterop de foto geplakt en dit in zijn geheel op het cardstock geplakt. De letters zijn uitgesneden met de silhouette, lettertype 'clingy'. Hiervoor heb ik oranje en zwarte cardstock gebruikt. Deze letters zijn het gemakkelijkst op te plakken met Ribbon adhesive, dit werkt als volgt: Je haalt het beschermvel van het lijmvel af, legt de letters erop, plaatst het beschermvel weer terug en wrijft hier stevig over. De lijm hecht zich nu aan de letters en deze laten zich zonder knoeierij bevestigen.

Geen opmerkingen: