donderdag 10 januari 2008

Tom 3 jaar, Ingezonden door Mireille (Designlid)

Mireille laat ons met deze nieuwe chatterbox lay-out zien hoe veelzijdig dit papier is. De lay-out is zoals altijd weer prachtig.
Werkbeschrijving (gemaakt door Mireille):
Basis is een vel felgroen cardstock. De randen hiervan heb ik met een sponsje een beetje "poederachtig" wit gemaakt. In het midden van de pagina heb ik een groot vierkant van het vel Dressing Room - Dress dots geplakt, waarvan ik de randen met een rondehoekenpons heb afgerond. Daaroverheen heb ik in het midden een grote strook uit het vel Dressing Room - Skinny dress geplakt. De foto's heb ik aan de randen lichtjes opgeschuurd met een vijl en gedeeltelijk over elkaar heen geplakt. In het midden daarvan heb ik een chipboard "3" geplakt, die ik heb bekleed met de achterkant van het vel Dressing Room - Folksy Small. Her en der heb ik wat rub-ons geplaatst en aan de linkerkant heb ik een paar strikjes geplakt, gemaakt van lint in de kleuren van het papier. Rondom het vierkante stippenvel heb ik de journaling geschreven, en rechtsonder heb ik nog vier bloemen geplakt, eveneens in de kleuren van het papier.

Gebruikte materialen zijn:
* Chatterbox dessinpapier - skinny dress
* Chatterbox dessinpapier - dress dots~
* Buttons
* Brads
* Rub-ons
- reepjes stof

Geen opmerkingen: