maandag 21 januari 2008

Wishes, gemaakt door Marianne


Ik ben aan het stoeien geweest met het nieuwe Urban Lily papier en dit is het resultaat.
Werkwijze...
Ik heb gebruik gemaakt van 2 dessinvellen. Het dessinvel 'sass' is het ondergrondvel. Uit het dessinvel 'xox' heb ik het hart en de swirls geknipt. Ik heb niet alle swirls uitgeknipt, alleen de buitenrand en het stuk dat over de cirkels valt. De rest heb ik gewoon laten zitten, dat zie je toch niet. Ik heb de swirls met het hart over de cirkel gelegd en afgetekend waar het begint en eindigt. Daartussen heb ik voorzichtig de binnenste cirkelrand losgesneden en daar de swirl tussen gestoken. Bovenaan de foto heb ik een cirkelvorm uitgeknipt en linksonder heb ik een hoekje afgesneden zodat hij de lijn van de cirkel volgt. Daarna heb ik met de clear stempels het woord 'wishes' gestempeld (met rood). Deze heb ik met de zwarte glaze pen omlijnd. Ook heb ik met deze pen de rest van de tekst geschreven en deze nog wat dikker gemaakt. Met een rood potlood heb ik het woord nog eens ingekleurd en over de geschreven tekst ge'krast'. Daarna heb ik met rode inkt een swirl gestempeld (rechts). Met een groen potlood het ik het hartje links van de tekst 'may all your' ingekleurd en alle zwarte swirls die uit het hart kwamen overgetrokken met groen. De dunne cirkellijnen links heb ik ingekleurd met rood potlood. Daarna heb ik de primaflowers en de brads bevestigd.

Geen opmerkingen: