maandag 21 januari 2008

You to me are everything, gemaakt door marianne


Werkwijze:
De ondergrond is de achterkant van het making memories papier - noteworthy - ava - floral. Daarbovenop heb ik een gedeelte van het vel -audrey - ledger scallop - geplakt, zodat het aan de onderkant van het papier lijkt te verdwijnen. Ik heb een mat gemaakt van de voorkant van het noteworthy - ava - floral papier. Dit papier heb ik weggeknipt van het grote vel, daar waar het andere papier overheen valt. Dit zie je toch niet. Ik heb het beinkt met turquoize inkt.
Bij de action heb ik taartrandjes gekocht. Deze heb ik bewerkt met versamark inkt en bestrooid met 'orchid lustre embossingpoeder'. Deze dekt niet helemaal, het wit van het taartrandje komt er dus af en toe nog wat doorheen. Het lint heb ik bovenaan vastgeplakt met 'ribbons adhesive'. Dit gebruik ik ook altijd om knopen en bloementjes op te plakken.
Daarna heb ik een grote scroll gezocht uit een pak 'bigger chipboard' . Deze swirl had eigenlijk drie krullen, maar dat was te groot voor deze indeling. De derde krul heb ik afgeknipt en linksonder op de pagina bevestigd. Voordat ik de swirl bevestig bewerk ik hem met versamark inkt en bestrooi hem met koperkleurige embossingpoeder. Na verhitting met de heattool liet ik hem afkoelen en heb er met een tekststempel met witte colorbox inkt op gestempeld. Daarna heb ik hem bevestigd, de foto geplaatst en de bloemen bevestigd.
De linkse bloem heb ik als volgt gemaakt: Ik heb eerst met koperkleurige inkt en een letterstempel de bloem bestempeld. Daarna heb ik met de 'orchid lustre embossingpoeder' de bloem helemaal bewerkt en verhit met de heattool. Ik vind hem nog iets te 'netjes' en heb daarna op een paar plekken weer opnieuw versamark opgebracht en koperkleurig poeder gestrooid. Dit natuurlijk weer verhitten.
Op de bloem zit een tag, een lintje en een bloem met glitters, allemaal uit het noteworthy assortiment.
O ja, de titel heb ik gestempeld met inkt en daarna met een glaze pen erlangs getekend. De titel is een titel van een liedje en vond ik wel heel toepasselijk.

Geen opmerkingen: