dinsdag 15 januari 2008

Zitten, gemaakt door Mireille (Designlid)

Geschreven door Mireille:
In de (bijna) twee jaar dat ik nu scrap, heb ik slechts twee keer een LO gelift. Eigenlijk vind ik het altijd leuker om een LO helemaal zelf te bedenken. Maar soms zie je een voorbeeld, waarvan je denkt: "Ja, dat is het..." Dat had ik in dit geval, en daarom heb ik toch maar besloten om een keertje een uitzondering te maken ;-). Op de foto is mijn zoontje Tom 7,5 maand oud. Het is een van mijn favoriete foto's van toen hij zo klein was...
Basis is een vel wit cardstock met daarop een Hambly transparant. Ik heb dit erop geplakt met glue dots voor vellum, zodat je het niet kunt zien zitten. Uit het vel Sugary - Breeze heb ik een deel gesneden en linksonder en rechtsboven langs de blauwe bolletjes geknipt. Linksonder heb ik met foamtape een stukje blad geplakt. Onder de foto heb ik een stukje lichtblauw kant geplakt, en daaroverheen heb ik een stukje dessinpapier laten vallen (ook opgehoogd met foamtape). In het midden heb ik een lichtgroen knoopje geplakt, en dat heb ik ook gedaan bij het figuur bovenaan en links op de pagina. De journaling heb ik geschreven op een stukje wit cardstock, waarvan ik de randen heb beïnkt met olijfgroene chalk. Onder de journaling heb ik nog een stuk blad geplakt. De titel is gemaakt met chipboard thickers, die ik deze keer niet geschilderd heb, maar neutraal heb gelaten.

Geen opmerkingen: