dinsdag 12 februari 2008

Bundle of Love, gemaakt door Mireille (Designlid)

Mireille heeft een werkelijk prachtige lay-out ingezonden. De witte ondergrond is geen papier, maar stof! Ze heeft gebruik gemaakt van het romantische my minds eye papier uit de adore serie.
De foto's op deze LO zijn mij heel dierbaar. Het zijn de eerste foto's van Sanne samen met haar broertje.
Basis is een vel wit cardstock. Hierop heb ik een stuk stof geplakt dat het hele cardstock bedekt. Ik ben niet zo thuis in soorten stof, maar volgens mij is dit een soort crèpe. Ik heb de randen expres niet netjes afgewerkt. Daaroverheen heb ik een groot stuk uit het vel Cupid's Damask van My Mind's Eye geplakt. Hiervan heb ik de randen eerst beïnkt met oudroze chalk of colorbox inkt. De randen van de foto's heb ik lichtjes opgeschuurd met een vijl. Onder de foto's heb ik een stuk van het vel Just like us geplakt. De foto's heb ik hier schuin over heen geplakt, met linksonder een foto in een mooi wit lijstje. De chipboard swirls heb ik licht bewerkt met crèmekleurige acrylverf. Als je heel voorzichtig met een sponsje over het chipboard gaat, krijg je een soort "white washed" effect. Op de swirls heb ik hydrangea's geplakt met een oudroze brad als hartje. Bij het zoeken in mijn verzameling stickers kwam ik de journalingsticker tegen. Deze vond ik wel goed bij de sfeer van de LO passen. De titel heb ik geprint op het vel Noteworthy - Ava - rickrack die-cut. De randen heb ik vervolgens gescheurd en bewerkt met zwarte inkt. Ten slotte heb ik onderaan de LO een lilakleurig (de kleur die in het vel Cupid's Damask zit) lint bevestigd met een strikje.

Geen opmerkingen: