maandag 10 maart 2008

De nieuwe wedstrijd....we zoeken een designlid!

De nieuwe wedstrijd is....................
Ik ben op zoek naar een nieuw designlid en misschien ben jij dat wel.
Maak je graag lay-outs in verschillende stijlen, kun je hiervan goede foto’s maken en deze doormailen en kun je een werkbeschrijving schrijven? Dan is dit misschien wel iets voor jou! Een paar keer per jaar stuur ik je dessinpapier toe en hiervan maak je lay-outs, kaarten en misschien wel een project waarvan ik een workshoppakket kan maken.
Hoe kun je meedoen?
Maak 2 lay-outs van 30x30 cm. en 1 kaart. De lay-outs moeten in verschillende stijlen uitgevoerd zijn. Maak van deze lay-outs en kaart foto’s en mail ze door naar info@madebymaly.nl
We beoordelen ook op de foto’s omdat het voor mij heel belangrijk is dat je project ook mooi overkomt in de webwinkel.
Je kunt het beste foto’s maken door je lay-out op de grond te leggen, voor een raam. Zorg ervoor dat er geen schaduw op je project valt. Zet je fototoestel op close-up stand, zorg ervoor dat je fototoestel recht boven je project is en maak de foto zonder flits.
De lay-outs en kaart mogen nog niet eerder ergens gepubliceerd zijn.
Ik plaats de foto’s in de blog. In het kopje ‘ingezonden wedstrijdlay-outs’ en op de beginpagina komt de link naar alle ingezonden inzendingen te staan.
Je kunt je lay-outs en kaart doormailen tot en met 23 maart ‘08. Dinsdag 25 maart maak ik bekend wie het nieuwe designlid wordt.

Geen opmerkingen: