woensdag 19 maart 2008

Inzending Wedstrijd: Michelle Rensenbrink

Ook Michelle Rensenbrink heeft haar lay-outs en kaart ingezonden om mee te kunnen doen met de wedstrijd. Voor de layout 'Family is evertything' heb ik twee soorten dessinpapier gebruikt. Mijn bedoeling was om als basiskleur roze te gebruiken, maar ik heb het wat afgezwakt door er een creme-teint bij te gebruiken. Daarbij diverse die-cuts die uit een zelfde lijn komen. Een randje kant en een bloem voor het romatische effect. De tekst is een grote rub-on die op deze layout meteen als blikvanger werkt, ik heb de tekst langs de foto laten lopen zodat het meer één geheel werd.
Voor de layout 'Heb je nog meer bling mam?!' ben ik een beetje op de 'Freestyle' toer gegaan. Ik heb een drukke achtergrond gekozen in een contrasterende kleur als de rest van mijn layout. Zo springen de rode letters 'Love' en de rode kraaltjes van de ketting op de foto er direct uit. Ik wilde ook de aandacht vestigen op het woord Bling en daarom heb ik deze letters zwart-roze geverfd en met een zilver randje omlijnd. De tekst heb ik met dubbelzijdig tape opgeplakt voor een beetje 3-D idee. En voor een extra bling-bling gevoel wat kantjes en zilveren kroontjes rub-ons.Voor de layout 'My baby's got blue eyes' heb ik een dessinpapier bij een blauwe cardstock gebruikt. De foto is direct de blikvanger en omdat ik me juist op deze foto wilde richten heb ik alles om de foto geplakt. Uit dezelfde lijn als het dessinpapier heb ik wat die-cuts gebruikt. De letters zijn gemaakt met een stansmachine. Ook hier mochten de bloemen en knopen niet ontbreken en heb ik voor een extra speels effect twee stempels in de hoeken gezet.

Voor de kaart heb ik een standaard kaart gebruikt, die worden gebruikt voor het kaarten maken.Ik heb hem aan alle kanten met dessinpapier beplakt. Het rondje heb ik eruit gesneden voor een extra leuk effect.Uit het dessinpapier heb ik ook een vogel geknipt voor de voorkant van de kaart. Aan de binnenkant zie een tag, ook uit dezelfde lijn.Hier en daar wat knoopjes en bloemetjes om er een extra vrolijk geheel van te maken. Deze kaart is een 'zomaar' kaart die je naar een vriendin zou kunnen sturen, vandaar de rub-on met tekst: Friends forever.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn complimenten voor jouw prachtige & originele lay outs!!

groetjes Ingmar

Anoniem zei

ook ik ben erg gecharmeerd van je frisse stijl van scrappen, wat mij betreft ben jij het nieuwe designlid, ga zo door.

groetjes Marianne

MadeByMaly zei

Om misverstanden te voorkomen, bovenstaande reactie is door een andere Marianne gegeven, niet door mij.

Marianne (MadeByMaly)

Anoniem zei

hallo schat, erg leuk je nieuwe layouts, vooral die blauwe van livvie vind ik persoonlijk erg mooi, xxx

kus mama

Anoniem zei

Hele leuke layouts en super kaart.

anja curvers zei

Wauw wat een mooie lootjes zeg prachtig.