zaterdag 8 maart 2008

Kaartje, gemaakt door Marianne


Ik maak eigenlijk maar weinig kaartjes, terwijl ik het toch heel leuk vind om te doen en het is ideaal om restjes op te maken. De ondergrond van dit kaartje is Kraft Cardstock. De maat is 15x13 cm. Ik heb 3 cm. omgevouwen en daar een transparante sheet achter geplakt. Uit een vel
Scenic route-grafton-lexton avenue heb ik de surfboardvormen uitgeknipt en als bloemblaadjes opgeplakt. Uit het vel scenic route-grafon-james street heb ik een cirkel uitgeknipt. Dit is het hart van de bloem. De achterkant van het vel 'lexton avenue' is de binnenkant van de kaart (het rode gedeelte). Op de transparante sheet heb ik vilten thickers geplakt. Met een witte glaze pen heb ik de stippels en rondjes gemaakt en een lijntje op de letters getekend. De dunne 'linten' onderaan heb ik ook van papier gemaakt, nl. van het vel scenic route-grafton-tyson street.

Geen opmerkingen: