dinsdag 11 maart 2008

Mijn eigen hoekje, gemaakt door Mireille Gaspersz (designlid)

Mireille heeft ook de werkbeschrijving gemaakt.
Basis is een vel lichtgekleurd cardstock. Hierop heb ik allereerst met turquoise acrylverf een groot "kader" geschilderd. Dit doe ik zelf altijd met een sponsje, zodat je een beetje een los, freestyle-achtig effect krijgt. Vervolgens heb ik een stuk uit de achterkant van het vel Tyson Street gesneden, een stuk uit de achterkant van het vel Lexton Ave en een stuk uit het vel James Street. Deze heb ik over elkaar heen geplaatst. De foto heb ik geplakt op het rode papier zodat hij er goed uitspringt. Van de gestreepte zijde van het vel Tyson Street heb ik een smal strookje gesneden dat ik over het groen/wit gestippelde papier heb geplakt. Daaroverheen heb ik rechtsonder een kleinere foto geplakt. De titel is gemaakt met letterstickers. Ook voor deze LO heb ik mijn Dymo-lettertang gebruikt. De tekstjes heb ik trapsgewijs onderaan de pagina geplakt. Ten slotte vond ik tussen mijn embellishments nog wat "krijtjes" die ik wel goed bij de LO vond passen. Deze heb ik links onderaan de pagina geplakt.

Geen opmerkingen: