maandag 17 maart 2008

Uiltjeskaart, gemaakt door Marianne

Eerst heb ik een stukje Kraft cardstock op maat gesneden (13x10 cm). Daarop heb ik diverse stukjes Sassafras Lass papier op bevestigd. Hiervan heb ik de randen beinkt met bruin en blauw. Het uiltje heb ik uit sassafras lass papier geknipt en opgeplakt. Daarna heb ik met een pen (die niet schrijft) een cirkel getekend. Ik heb een dop over het uiltje gelegd en daar omheen geschreven. Omdat de pen niet schrijft zie je alleen een licht 'deukje' op de plek waar de cirkel moet komen. De witte puntjes heb ik gemaakt met puffy paint. 'hip hip hooray' is een stempel. Onderaan de kaart heb ik hem ook nog met versamark gestempeld. De afdruk wordt dan iets donkerder dan het orginele papier.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

super kaartje en vooral die hiphip hooray stempel

groetjes yvon

Heidie zei

wat een leuke kaart. En nog bedankt voor het snelle leveren van de bestelling.
groetjes Heidie