woensdag 16 april 2008

Cousins, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

Basis is het vel Umbrella Scallop. Linksonder en rechtsboven heb ik met bubbeltjesplastic gestempeld met turquoise inkt. Uit het gebloemde vel Flower Beds heb ik een groot stuk gesneden waarvan ik de rechterrand heb gescheurd. Deze scheurrand heb ik met donkergroene chalk beïnkt. Uit het gestreepte vel Rain Showers heb ik een strook gesneden die ik links van het gebloemde stuk heb opgeplakt, met een kleine tussenruimte. De foto's heb ik aan de randen lichtjes opgeschuurd met een vijl en vervolgens recht onder elkaar geplakt op het rode stuk papier. Uit het vel Spring flowers heb ik wat bloemen met steeltjes geknipt. De blaadjes van de bloemen heb ik een beetje omhoog gevouwen om wat meer diepte te creëren. Deze heb ik vervolgens over de gestreepte strook heen geplakt, waarbij er ook wat bloemetjes over het gebloemde vel heen "vallen". Met een stuk van het gestippelde vel Skipping Stones heb ik een grote chipboard "C" bekleed. De randen hiervan heb ik met donkerbruine distressinkt bewerkt en vervolgens heb ik hem naast de middelste foto geplakt. Hieronder heb ik met letterstickers de titel afgemaakt. Aan de rechterkant van de bovenste foto heb ik nog twee knoopjes geplakt in de kleuren van het papier en één knoopje schuin daarboven.

3 opmerkingen:

Odetta zei

Een mooie lay-out, Mireille!!!

anja curvers zei

Prachtige lay-out Mireille het is ook schitterend papier.

Anoniem zei

Heel erg mooi!

Groetjes Hetty