zondag 20 april 2008

De eerste bewerkte foto's





Ik ben gisteravond begonnen met het uitzoeken van de 450 *slik* foto's van de bruidreportage, gemeentehuis en het feest daarna. Ik heb momenteel zo'n 92 foto's die ik graag wil verwerken in het trouwalbum en ik denk dat ik op zo'n 60 foto's zal ga eindigen. Voor de eerste 14 pagina's heb ik de foto's inmiddels bewerkt en een kleine sketch gemaakt. Ik vind het leuk om het bruidspaar in kleur te laten en de achtergrond zwart-wit. Niet alle foto's lenen zich daarvoor, maar wel oa. de eerste en de vierde foto in dit bericht. De tweede foto heb ik zonniger van uitstraling gemaakt, het gras was orgineel echt grasgroen. De derde foto heb ik juist bleker van kleur gemaakt.

1 opmerking:

anja curvers zei

Prachtige foto's Marianne en een heel werk zal dat allemaal zijn. Leuk idee om de achtergrond in zwart/wit te gaan doen ben heel erg benieuwd hoe je album eruit gaat zien. Succes.