dinsdag 1 april 2008

Kletsen, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz


Mireille stuurde zojuist haar eerste lay-out door die ze met het prachtige Sassafras Lass gemaakt heeft. Wauw Mireille, ik vind dit echt prachtig. Je dochter staat (weer) zo schattig op de foto.
Als je op de foto klikt zie je een grotere weergave.
Werkbeschrijving, geschreven door Mireille:
Basis van de LO is een vel rood cardstock. Daaroverheen heb ik allereerst een groot stuk turquoise cardstock geplakt, waarbij ik aan de zijkanten nog een klein randje rood heb gelaten. Uit het vel dessinvel sunshine lollipop-fruit slice land heb ik twee regenbogen "met toebehoren" geknipt . De schulprand zit onderaan het vel sunshine lollipop buttercream bliss en deze heb ik los gesneden. Uit het gestreepte vel sunshine lollipop sprinkled heb ik een groot stuk gesneden en uit het gestippelde vel (de achterkant van sunshine lollipop sprinkled) een kleiner stukje. Deze stukken heb ik, met in het midden de foto, ongeveer in het midden van het turquoise cardstock geplakt. Daaronder heb ik de regenbogen e.d. geplakt en daaronder, precies onder de onderrand van het turquoise papier, de schulprand. Verder heb ik nog wat wolkjes, een vogeltje en wat rondjes uitgeknipt en deze her en der aan de bovenkant van de pagina geplakt. De journaling heb ik deze keer niet geschreven maar getypt in een donkerbruin font. Eromheen heb ik met bruine fineliner streepjes getekend om de journaling beter uit te laten komen. Ook het begin van de titel "Sanne houdt van" heb ik geprint en omkaderd met bruine streepjes. Bij "houdt van" heb ik als extra nog een hartjesknoopje geplakt. Het woordje "Kletsen" is gemaakt met chipboard letters. Ten slotte heb ik aan de rechterkant, op het gestippelde papier, nog drie knoopjes met scrappersfloss bevestigd.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtige layout zeg!! xx Tamara

anja curvers zei

O wow en wat ben jij snel. Ik ben nog aan het freubelen.

Odetta zei

Een vrolijke lay-lout voor een vrolijk meisje! Ziet er erg mooi uit!