zondag 6 april 2008

Zo Lief, gemaakt door Designlid Mireille

Het designteam is volop bezig nieuwe lay-outs te maken om zo te laten zien wat allemaal mogelijk is met het nieuwe dessinpapier van Sassafras Lass. We hopen jullie zo te inspireren en veel ideeën aan te bieden. Als je zelf een lay-out hebt gemaakt met iets wat je in de webwinkel hebt gekocht, kun je deze naar mij doormailen . Ik plaats hem dan op de blog en in de webwinkel in de galerij en op de beginpagina van de webwinkel.

Werkbeschrijving (geschreven door Mireille):
Basis is een vel craft cardstock. Hierop heb ik heel grof een kader geverfd met fuchsiakleurige acrylverf, zodat je her en der de beige/bruine kleur van het craft cardstock nog ziet. Daarop heb ik een groot vilten kader geplakt. Uit het dessinvel Sunshine Lollipop Sprinkled (van Sassafras Lass) heb ik zowel van de voor- als de achterkant (gestreept en gestippeld) vierkantjes van 3x3 cm gesneden en deze (met enige tussenruimte) in het kader geplakt. Op deze vierkantjes heb ik met bruine fineliner randen getekend. Uit wit cardstock heb ik kleine rechthoekige stukjes gesneden waarop ik met bruine fineliner mijn journaling heb geschreven. Deze kleine stukjes heb ik met donkerbruin borduurgaren met een kruissteekje vastgezet op het vilt. In de rechterbovenhoek heb ik een bloem geplakt, met daarop een hartje (embellishment van K&Company berry sweet glitter icon). Vervolgens heb ik de foto's gemat, eerst op wit en daarna op oranje cardstock, en over de vierkantjes heen geplakt. Op de grote foto heb ik rechtsboven nog een hartje geplakt (eveneens een embellishment van K&Company berry sweet glitter icon). Voor de titel heb ik bruine thickers gebruikt.

1 opmerking:

anja curvers zei

Wauw deze is ook heel erg gaaf.