zaterdag 31 mei 2008

De nieuwe wedstrijd staat online!

Hier vind je de nieuwe wedstrijd voor juni 2008. De opdracht is weer iets heel anders dan we bij de andere wedstrijden hebben gedaan, nl.
Maak een kaart (formaat mag je natuurlijk zelf weten) waarop je één journalingcard en minstens één stempel(afdruk) gebruikt. Ik ben op dit idee gekomen door de lay-outs die ik heb gemaakt voor in het trouwalbum (zie een paar berichtjes terug).
De stempelafdruk kan een afdruk van een figuur zijn, een swirl, nog een journalspot...net wat je zelf wilt. De journalingcard kunnen oa. note-sheers (van Maya-road) zijn, maar ze zijn er ook van bv. prima marketing, 7gypsies en my minds eye. Natuurlijk mag je ook dessinpapierg gebruiken, of cardstock, bloemen, lint, kortom....alles wat je maar kunt bedenken, maar deze 2 items moeten op de kaart terug te vinden zijn.
De winares mag 10 vellen dessinpapier uitzoeken. Deze worden dan in een brievenbusdoos naar je toe gezonden. Je kunt je kaart naar me doormailen tot 21 juni 2008. 23 juni maak ik de winares bekent.

1 opmerking:

Odetta zei

Leuke wedstrijd! Ik doe weer mee.
Groetjes, Odetta