zondag 18 mei 2008

Nikki en Nathalie

We hadden zo'n relaxed en heerlijk dagje vandaag. Vanmiddag zijn we op bezoek geweest bij mijn vriendin. Haar dochter vierde haar communie. Het was zo fijn om even bij te kletsen met iedereen en het eten was heerlijk (nogmaals bedankt Heleen!) Rond vier uur fietsten we naar de markt want Nikki en Nathalie gaven een concert in Rooi. Tsja...als je wat kunt vieren moet je dat doen toch en zo vaak hebben we niet een idols-winares die uit Rooi komt. De evenementencommissie had een programma samengesteld dat twee dagen duurde. Gisteren trad Tilt op. Een superband. Toen wij nog elke week uitgingen gingen we regelmatig naar Tilt, altijd pret. Helaas waren we gisteren allebei niet lekker, maar vandaag gingen we dus naar Nikki en Nathalie toe. We stonden vrij ver achteraan en Lynn was verdrietig dat ze niets zag. "Kom op meid", zei ik en daar gingen we...we belandden op de derde rij en mijn dochter heeft genoten! Ik ook hoor want wat kunnen die meiden zingen. De soul van Nathalie, daar gaan de haartjes op mijn armen recht van overeind staan. Mijn dochter zit nu nog na te genieten en ik zit de foto's te bekijken. Ik moet toch wat te scrappen hebben *lol, lol*


Hier is een impressie van het optreden. Als je op de foto's klikt zie je een grotere afbeelding.







5 opmerkingen:

Anoniem zei

super foto's meis!!!
groetjes Elske

Odetta zei

Blitse foto's, zeg! Nou, scrapse maar!

Groetjes, Odetta

anja curvers zei

Wauw geweldige foto's Marianne en wat een heerlijk dagje moet dat zijn geweest kon je ook wel gebruiken.

Wiebine zei

Mooie foto's zeg, het plezier straalt ervan af, fijn dat jullie zo'n leuk dagje hebben gehad,
groetjes,
Wiebine

Anoniem zei

Het rokje is wel erg kort, of niet? Wel hele mooie foto's. Het lijkt wel alsof je op de derde rij stonden ;-)
Groetjes Astrid