woensdag 14 mei 2008

Sanne 2 jaar, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

Wauw Mireille, wat heb je deze papierlijn van Sassafras Lass leuk gebruikt. De verwerking van het rode lace cardstock is geweldig.

De werkbeschrijving is geschreven door Mireille:
Basis is een vel felrood cardstock. Allereerst heb ik uit het vel My Dearest - All My Heart een groot stuk gesneden en dat links op het rode cardstock geplakt. Hierop heb ik horizontaal een strook uit de achterkant van het vel My Dearest - Mooches geplakt, over de gehele breedte van de pagina. Omdat ik het lace cardstock ook wilde verwerken, maar dat niet zo mooi vond staan op de eveneens rode achtergrond, heb ik rechtsboven en -onder een stuk van het rode cardstock weggesneden en dit vervangen door een stuk van een transparante sheet. Hierop heb ik een groot stuk van het lace cardstock geplakt. Deze transparante gedeeltes heb ik aan de achterkant van het rode cardstock met plakband bevestigd. Uit de achterkant van het vel My Dearest - Your Lovely heb ik een groot stuk gesneden waarop ik de foto's heb gemat, met daaronder ruimte voor de journaling. De journaling heb ik geprint op een sheet. Uit het vel My Dearest - All My Heart heb ik de rode bloemen geknipt en die rechtsonderaan het crèmekleurige gedeelte geplakt. Daaronder heb ik een randje van het vel My Dearest - Your Lovely geplakt. Links en rechts van het crèmekleurige vlak heb ik aan de randen met groen borduurgaren zigzaksteekjes geborduurd. Naast de journaling heb ik nog een kleine foto geplakt en daarboven heb ik de titel gemaakt met thickers.

1 opmerking:

anja curvers zei

Prachtig gedaan Mireille.