zaterdag 28 juni 2008

Chipmunk, gemaakt door Designlid Anja Curvers

Wat een leuke foto´s heeft Anja op haar lay-out verwerkt! Ze heeft gebruik gemaakt van Thickers en het nieuwe ´dude´ papier van Prima Marketing.
De werkbeschrijving is geschreven door Anja:
Als ondergrond een vel bazill wit gebruikt. De randen gedoodled met een zwarte fineliner.
Uit het dude playful een drietal stroken van 1,5 cm breed gesneden en deze een beetje a-symmetrisch op de witte ondergrond geplakt. De foto's a-symmetrisch gemat op stukjes papier van eveneens play-ful maar nu de achterzijde. Onder de grote foto een sticky note verwerkt waar ik met de computer tekst op heb geprint met het lettertype SF-happiness. Ook dit note blaadje heb ik met zwarte fineliner voorzien van een randje.
De foto's zijn ook allemaal met zwarte fineliner voorzien van een gedoodled randje.
Onder de kleine foto's is een vilten rand verwerkt.
Uit dude roundabout en star quality diverse cirkels geknipt en deze zowel rechtsonder als ook linksonder in de hoek opgeplakt. De sterren rechts zijn met foamtape verhoogd opgeplakt.
De titel is weer gemaakt met vinyl thickers van american crafts. Om de thickers wat meer te laten opvallen ze voorzien van een zwart randje met de fineliner.

2 opmerkingen:

Odetta zei

Wat een vrolijke lay-out met die koddige eekhoorn!
Heel mooi gemaakt!

Groetjes, Odetta

Anoniem zei

O, wat een schatje! Je LO is super! Moest wel lachen toen ik je mooi gedoodlede rand zag, want ik had er bijna ook eentje om mijn LO heen gemaakt, haha.

Groetjes,
Mireille