zaterdag 28 juni 2008

En de allerlaatste lay-outs van het trouwalbum...

Dit zijn mijn kids (hoezo trotse moeder haha). Ze waren ringendragers en vonden het heel spannend om te doen, maar ze hebben de ringen prima naar de ambtenaar gebracht. Telkens als ik deze foto bekijk geniet ik van hun snoetjes. Het journalingkaartje rechtsonder en linksboven is van Prima. Hierop heb ik twee, met de silhouette uitgesneen poppetjes opgeplakt. Daarna heb ik de poppetjes bewerkt met paper glaze zodat ze gaan glanzen, wat dikker worden en de kleur meer overeenkomt met de vilten swirls.
Het woord ´the´ is geschreven en het woord ´cake´ is gemaakt van de nieuwe grungeboard letters. Deze zijn bewerkt met rode cracklepaint (mijn favoriete spul weten jullie nog?). Rechtsboven heb ik een rondje gemaakt van zwarte puffypaint en daarop (toen het droog was) een stempelafdruk van een vlinder geplakt. Hieronder lees je hoe je dit kunt doen.
De swirl is een stukje van de grote queen and co vilten swirl (eignlijk een restje). De vlinder is op een transparant gestempeld met stazon inkt en daarna is de achterkant wit gemaakt met acrylverf en opgeplakt toen de verf nog nat was (de verf zorgt ervoor dat het blijft plakken). Met deze witte achtergrond valt de vlinder niet tegen de achtergrond weg. Ik had niet zo goed opgelet en per ongeluk over een zwarte puffy puntje geveegd toen deze nog nat was. Daar heb ik de vlinder overheen geplakt en daarna heb ik met witte puffy paint nog een klein swirltje gemaakt. Veel foutjes kun je gewoon wegwerken, je hoeft niet meteen je hele lay-out opnieuw te maken.
Dit is de tweede pagina in het trouwalbum. Jeetje, wat vind ik het moeilijk om kaarten te verwerken in een album. Deze lay-out heeft ruim 2 weken op tafel gelegen, maar ik denk dat hij nu dan toch wel af is. De swirl is van Queen and Co.

4 opmerkingen:

Odetta zei

De intieme familiemomenten zijn schitterend vastgelegd en verwerkt op hele mooie lay-outs!
Je bent een all-rounder met een oog voor detail!

Groetjes, Odetta

anja curvers zei

Kan me alleen maar aansluiten bij de mooie woorden van Odetta

Anoniem zei

Wat zijn alle LO's prachtig geworden! Je broer en schoonzus zullen hier vast héél erg blij mee zijn.

Groetjes,
Mireille

Anoniem zei

Schitterend album is het geworden daar kunnen je broer en schoonzus niet anders dan heel erg blij mee zijn!