maandag 30 juni 2008

Ik ben verwend

Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes, kaartjes en mailtjes n.a.v. mijn verjaardag. Ik voelde me echt jarig. We hebben het gisteren rustig gevierd, met familie en een paar vrienden. Deze week komen mijn vriendinnen nog op feest...deze keer zonder mannen en kids zodat we heerlijk bij kunnen kletsen. Henri, Lynn en Luc hadden me gisteren flink verwend met een heleboel nieuwe boeken en een dvd.

Jullie kunnen wel zien wat mijn passies zijn (behalve scrappen dan haha)...musicals en lezen en dan vooral boeken over reizigers. Ik houd van reisverhalen. Niet van het genre 'hoe ziet een land eruit' maar wat beleven mensen die op een grote reis gaan. Ik kan/wil het nu zelf niet dus leef ik me maar in via die boeken haha. Ik bewonder het doorzettings- en aanpassingsvermogen van die mensen en zou het liefst ook zo zijn (ben in mijn hart een halve nomade )

1 opmerking:

anja curvers zei

Heerlijk zo verwend te worden heel veel leesplezier.