dinsdag 24 juni 2008

Irresistible, gemaakt door Designlid Mireilel Gaspersz



Ik vind deze lay-out zo supermooi. En die foto's van Mireille's dochter, ze is echt een model! Toen ik deze lay-out zag kreeg ik inspiratie om oude foto's van mijn oma en opa te gaan verwerken met dit papier. Als je op de afbeelding klikt zie je hem in het groot.

De werkbeschrijving is geschreven door Mireille:
Het Prima papier is zo ontzettend mooi, dat ik er meteen inspiratie van kreeg! Basis van deze LO is het vel Angelique - Heaven Lies. De foto's heb ik, drie naast elkaar, gemat op de achterkant van het vel Cavalier Riviera. Van zowel de voor- als de achterkant van dit vel heb ik enkele stukken schuin opgeplakt, met daartussen nog een stuk van een vel crèmekleurig Basic Grey dat ik nog had liggen. De twee stroken met foto's heb ik schuin en overlappend van elkaar opgeplakt en linksonder heb ik drie witte bloemen geplakt met grijze blaadjes, met als hartje een grijs knoopje. De titel is gemaakt van chipboard letters ("You") en zwarte alfabetstickertjes. Links bovenaan de pagina en rechtsonder heb ik wat "gebloemd" crèmekleurig vilt geplakt.

4 opmerkingen:

Mireille zei

Prachtig!!!

anja curvers zei

Wauw helemaal geweldig.

Odetta zei

Heel schitterend zo bij al die schattige gezichtjes.

Anoniem zei

Echt supermooi!