donderdag 12 juni 2008

Kado voor opa-dag

Lynn en Luc hebben op school al een vaderdag kado gemaakt, maar ze maken ook altijd iets voor opa. . Helaas hebben we nu nog maar één opa en heeft lynn deze lay-out ook voor oma gemaakt omdat ze het zo zielig vond dat oma geen opa-dag meer kan vieren. Ze zag de lay-out op de voorkant van scrapmagazine (de lay-out van Revlie Schuit) en vond deze zo mooi. Dit is het resultaat.Toevallig had ik vanmiddag te gekke kleuren inpak(kraft)papier gekocht en die kon ze prima gebruiken om de bloemen te maken. De dessinvellen komen uit de K&Company blok 'Belle'. Ze heeft de lay-out bijna helemaal alleen gemaakt en dat vind ik zo knap van haar. En dan ook nog in tweevoud. Ik ben trots op je meis.


Dit is de lay-out voor opa Gerard (henri's vader). Ze heeft er ook nog eentje voor mijn moeder gemaakt.
De kleuren zijn in het echt veel en veel mooier.

19 opmerkingen:

Martine zei

Wow Lynn ik vind het heel mooi wat je gemaakt hebt! Daar zullen opa Gerard en oma Koos heel blij mee zijn!

Groetjes, Martine

Marianne zei

Zoooo Lynn, wat heb je een mooi cadeau gemaakt zeg!
Opa Gerard en oma Koos zullen er vast en zeker erg blij mee zijn!

Groetjes,
Marianne

Chantal zei

Wow Lynn dat is nog eens een mooi kado voor opa Gerard en Oma Koos. die zullen er zeker blij mee zijn. Super meid.
groetjes,
Chantal

Anoniem zei

Wat ben jij een lieve kleindochter Lynn! Dat je eraan denkt om op vaderdag iets voor je opa te maken. En dat je ook iets hebt gemaakt voor oma omdat je andere opa er niet meer is. Ik denk dat ze allemaal heel erg blij en trots op je zijn!

Groetjes,
Elvy

Odetta zei

Hallo Lynn,

Heel erg mooi gemaakt, knap hoor!
Een eigen gemaakte cadeau is het mooiste cadeau wat je maar krijgen kunt. Het is iets waar tijd, moeite en iets van jezelf in zit.

Groetjes, Odetta

Wilma zei

Ik vind het echt práchtig!!!! Daar is opa vast héél blij mee!!!

anja curvers zei

Een geweldig mooi kado Lynn daar zullen opa Gerard en oma Koos zeker blij mee zijn. En wat kun jij al mooi scrappen zeg mag je moeder haar spullen met je gaan delen.

Anoniem zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Lynn....Mijn kleinkinderen zijn nog klein maar ik zou t prachtig vinden als ze zoiets voor mij zouden maken ....
Scrap je ook al met foto's ?
Heel veel succes ...volgens mij maak jij dan hele mooie dingen
Groetjes Sophia ( S A lid )

www.sophia.punt.nl/

Anoniem zei

lieve lynn.. wat lief dat je dat voor opa hebt gemaakt en ook natuurlijk voor oma om zo ook opa niet te vergeten..xx Tamara

Anoniem zei

Lynn wat heb je dat mooi gemaakt. Daar zullen ze heel erg blij mee zijn.

Groetjes Hetty

Stampidoe@gmail.com zei

Wow Lynn echt te gek goed gedaan meid denk dat opa Gerard en oma Koos er super bblij mee zijn

Rieni zei

heel mooi geworden, ik denk dat ze hier heel blij mee zijn. Zelfgemaakte cadeau's zijn toch het allermooist om te krijgen.

Hanneke zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Lynn, en zo lief dat je ook aan oma hebt gedacht, zo heeft zij ook nog een beetje opadag... Super hoor, je kan al net zo mooi scrappen als je mama!

Anoniem zei

Wow Lynn jij hebt het scrap tallent van mama gekregen!
wat een geweldige pagina heb je gemaakt daar zal opa vast ontzettend blij mee zijn!

en wat ontzettend lief dat je er ook een voor Oma maakt dat zal ze zeker weten geweldig vinden van je!

Veel plezier met geven morgen

Monique zei

Wowwie dat heb je mooi gedaan. Die bloemen vind ik erg mooi

Anoniem zei

Wat heb je dat mooi gedaan, Lynn!! Je opa Gerard en oma Koos waren er vast ontzettend blij mee!

Groetjes,
Mireille

Margriet Tournier zei

Wauwie Lynn, wat een leuke layout heb je gemaakt! Je hebt talent!

Charlot zei

Wat zal jou opa hier blij mee zijn geweest!!!!!
Je hebt echt talent hoor, wat een mooi opa-kadoo!!!!

Anoniem zei

OOOh wat lief lynn ,en mooi gemaakt zeg super!!!!!Zie het nu pas!!!! groetjes Elske