maandag 30 juni 2008

Lay-out nav. online crop SA-forum

Gisteren was weer een online crop en om 22.00 besloot ik snel nog mee te doen. Om 24.00 was hij af en net toen smeerde ik puffy paint over de foto. Grrr. Als iemand weet hoe ik dit er af kan krijgen...tips zijn altijd welkom. Dit is mijn uitwerking geworden:

Werkwijze: de ondergrond is een Hambly transparant. Deze heb ik rond gemaakt met behulp van een groot bord (rondom trekken met een potlood en uitknippen). De randen heb ik ingesmeerd met crackle paint-old paper(hoe kan het ook anders haha). Daarna heb ik met witte staz-on inkt en 'elegant flourishes'-stempels de transparant versierd. De foto heb ik ook rond uitgeknipt en de randen bewerkt met crackle paint-spiced marmalad. Deze heb ik, nadat de inkt droog is (en dat is heel snel) op het transparant geplakt. Daarna heb ik de bloemenrand opgeplakt. Hiervoor heb ik oa. de essentials-dude en essentials-523756 gebruikt. De kleine bloementjes had ik nog over van een ander project. Op sommige bloemen heb ik knoopjes geplakt en op andere heb ik hartjes gemaakt met limegroene stickles. Daarna heb ik met witte puffy paint nog kleine witte swirls gemaakt door puntjes te zetten in een swirlvorm. Als laatste heb ik met zwarte vilten en cremkleurige foamthickers de titel gemaakt. Ik had nog maar één zwarte e maar heb twee a's verknipt tot twee e's (in het woord 'sealed')

5 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Wauw, Marianne!! Gave lo!!

XxX

anja curvers zei

Hij is werkelijk helemaal gaaf Marianne, prachtig gewoon.

Anoniem zei

Supermooi! (Hou je deze zelf? ;-))

Groetjes,
Mireille

Odetta zei

Werkelijk schitterend en heel romantisch, zucht!

Odetta zei

Werkelijk schitterend en heel romantisch, zucht!