zondag 22 juni 2008

Zomerfeest, gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

Mireille heeft een prachtige jongenslay-out gemaakt. De werkbeschrijving volgt zsm. Het gebruikte papier is van Prima Marketing en komt uit de stoere Dude lijn. Als je op de afbeelding klikt zie je een groter formaat.

De werkbeschrijving is geschreven door Mireille:
Basis is de achterkant van het vel Dude - Star Quality. Allereerst heb ik een groot stuk gelinieerd papier gesneden. Daarop heb ik vijf foto's gegroepeerd, waarbij ik ruimte heb gelaten voor de titel. Deze heb ik gemaakt met limegroene thickers. De naam van de peuterspeelzaal en het jaartal heb ik gemaakt met alfabetstickertjes. Uit het vel Dude - Roundabout heb ik rondjes geknipt en deze heb ik rechtsboven onder het gelinieerde papier geplakt en linksboven eroverheen. Aan de zijkant, naast de titel heb ik een klein rondje met foamtape opgeplakt om wat diepte te creëren. Onderaan het stuk met de foto's heb ik nog een dun strookje van het gelinieerde papier geplakt met aan het eind daarvan eveneens een rondje uit het vel Roundabout. Dit heb ik ook met foamtape opgeplakt

2 opmerkingen:

Odetta zei

Gewoonweg schattig & heel vrolijk!
Ik kan niet anders zeggen!

Groetjes, Odetta

anja curvers zei

Ook deze is heel erg mooi het is ook prachtig papier.