vrijdag 18 juli 2008

Beroemd. Gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

Mireille's dochter heeft geposeerd voor het kindermerk 'Mim-Pi'. Mireille heeft al eens een mini-album gemaakt die helemaal over de fotoshoot ging maar nu staat haar dochter ook in een spaans kindermodeblad. Als dat geen lay-out waard is....De foto's en lay-out zijn weer prachtig Mireille.

Werkbeschrijving is gemaakt door Mireille: Basis is een vel cardstock. Omdat ik hem helemaal heb beplakt, maakt het niet uit wat hiervan de kleur is. Allereerst heb ik onderaan een stuk geplakt van het vel Anqelique - Angel Kisses. Daaroverheen een strookje van de achterkant van het vel Angelique - Angel Breathe, waarvan ik de onderrand heb gescheurd. Aan de bovenkant van de pagina heb ik een groot stuk van de achterkant van het vel Angelique - Wings geplakt, met aan de onderrand een eveneens gescheurd strookje van het vel Angel Breathe. Daaroverheen, in het midden van de LO, een groot stuk van het vel Angelique - Wings. De foto's heb ik hierop geplakt, waarbij de rechterfoto geheel tegen de rechterrand is geplaatst. Tussen de foto's is een klein stukje van het onderliggende papier zichtbaar. Onder de linkerfoto heb ik nog een klein strookje van het vel Angel Breathe geschoven. De foto van het tijdschrift heb ik met een uit de hand getekende schulprand gemat op de achterkant van het vel Heaven Lies, en deze heb ik schuin opgeplakt. De journaling is geprint op strookjes van het vel Angel Kisses. Uit ditzelfde vel heb ik nog een swirl uitgeknipt en deze rechts bovenaan de pagina geplakt. Linksbovenaan nog een stukje lint met aan weerszijden een paar nietjes en tussen de strookjes journaling flink wat knoopjes in de kleuren van het papier. Met de dymotang heb ik het eerste deel van de titel gemaakt, "Beroemd" heb ik geprint op een strookje van de achterkant van het vel Angel Kisses.

2 opmerkingen:

Odetta zei

Hallo Mireille,

Je dochter is al een echte fotomodel. Heel leuk!
Op zo'n manier krijg je ook een leuke voorraad mooie foto's om te scrappen.

Groetjes, Odetta

anja curvers zei

Wauw Mireille wat is het toch een fotomodelletje prachtig hoor en je hebt er weer een mooie lay-out van gemaakt.