zaterdag 30 augustus 2008

Heerlijk uit mijn dak gegaan

Het is nu zaterdagochtend 1.16 uur en ik kom net terug van een bruiloft. Het was zo gezellig. Mijn man en de man van mijn vriendin waren de bob dus we zijn heerlijk uit ons dak gegaan. Hoeveel ik ook geniet van het moederschap ik vind het ook heerlijk om net als vroeger lekker te dansen en een wijntje te drinken en me gewoon Marianne te voelen, ipv. mama van....we hebben zo ontzettend de slappe lach gehad. Soms heb je dat gewoon nodig en ik merk dat dit, na het zware jaar dat we achter de rug hebben, met het auto-ongeluk en de ziekte en overlijden van mijn vader, me ontzettend goed heeft gedaan. Laat de happy momenten maar komen hoor, ik ben er weer helemaal klaar voor (maar nu ga ik slapen, dromen van alle klets en onzin van vanavond haha).

3 opmerkingen:

Odetta zei

You go girl!!!

Astrid Zwaan zei

Lekker toch, dat heeft een mens gewoon nodig. Lekker uit je dak hoort er gewoon bij....
Moet je vaker doen!!

anja curvers zei

Oohhh heerlijk is dat toch even lekker bijtanken en genieten.