donderdag 21 augustus 2008

Jammie, gemaakt door Marianne

Ik vind het zo leuk om te freestylen...lekker wat aankliederen en rommelen en zodra het goed ligt opplakken :-).

De ondergrond is wit cardstock. Daarbovenop heb ik diverse banen clear tape van prima gebruikt. Een geel ribbelkarton heb ik kleiner gesneden, gescheurd en bewerkt met de edge distresser (één van mijn favorieten van het moment). Daarna heb ik de randen beinkt met zwarte colorboxinkt. Van papier uit de Dude collectie van Prima heb ik diverse rechthoeken gesneden en bewerkt met de edge distresser. Ook heb ik cirkels uitgesneden uit papier uit deze papierlijn. Sommige heb ik beinkt en sommige heb ik gefrommeld voor ik ze opplakte. Uit het stickervel van Daisy d's heb ik het grote hart gebruikt (waarvan ik de swirls afgeknipt heb en op een andere manier weer heb opgeplakt) , de bloemen en diverse kleine hartjes. De clear vogel van Heidi Swapp heb ik aan de achterkant met een zwarte paint-dabber geverfd. Als laatste heb ik de gele thickers opgeplakt en daar met zwarte pen een randje op gemaakt.

2 opmerkingen:

anja curvers zei

Ook deze is heel erg mooi, dat freestylen gaat je goed af hoor.

Odetta zei

Wat een vrolijke lay-out!
Helemaal goed!