dinsdag 19 augustus 2008

My guys, gemaakt door Designlid Anja Curvers

De werkbeschrijving is gemaakt door Anja:

Voor twee jaar terug ben ik ooit begonnen met het opzetten van een fotoswap. Je wisselt een foto uit met een medescrapper en maakt hier vervolgens een lootje van maximaal 20x20 cm van. Dit is nog gemakkelijk te versturen. Inmiddels heb ik al een hele verzameling opgebouwd. Het is zeer verslavend en gewoon heel erg leuk om te zien hoe een ander jouw foto scrapt.
Hier zo'n fotoswap;

De ondergrond is groen cardstock.
Een stuk making memories passport stamp papier verwerkt.
Aan de linkerkant een strook van het making memories passport ledger teal verwerkt.
Onderlangs een randje van het making memories passport ledger teal geplakt en bovenlangs een randje van het making memories passport fragile gebruikt.
Op transparant met zwarte stazon een bloemjournaling gestempeld en met zwarte pen tekst geschreven.
Een zestal knoopjes verwerkt met witte draad. Bloemen van prima marketing gebruikt. Het groene lint is eveneens van making memories passport collection ribbons.
De titel is met vilt thickers van American Crafts gemaakt en met een zwarte pen geaccentueerd.

2 opmerkingen:

Odetta zei

Wat een mooie foto van "your guys".
Ik vind de bloemen op de foto er ook al heel erg mooi uitzien.
Ik vind de hele lay-out te gek.
De bloemen tezamen met mannen gaan goed samen, want mannen houden ook van bloemen!

Monique zei

Wat leuk dat hij hier ook staat. In de eerste instantie schrok ik.:))Ik dacht hoe kan dat nou, maar natuurlijk is Anja DT-lid. Nogmaals heel erg bedankt Anja en ik vind hem prachtig. En Odetta bedankt voor het compliment voor de foto.